THE BACKSTAGE
there's so much going on
unspoken in the back
of the mind

June 15, 2011

Happy Birthday, Bapak

14 Juni 2011
Selamat ulang tahun, Bapak

May your life be full of joy, love and light. May your way be an endless wander through the miracles all along and interesting and well-hearted people cross it. May the only wrinkles you get those coming from honest laughter and the only memories of your heart consisting of passion and inspiration..
Banyak sekali hal-hal yang terjadi diantara Ayah dan Anak. Tidak sedikit pula hal itu membuat seorang anak menjadi berubah. Namun satu hal yang perlu diingat, kalau diri kita berawal dari keluarga dan berakhir dengan keluarga pula. Banyak sekali pelajaran yang Ratih dapat selama ini. Dari hal kecil sampai hal besar..
Seperti orangtua yang lain, Bapak tentu pernah marah ke Ratih. Tapi dari semuanya itu Ratih tau kalau Bapak melakukan itu semua supaya Ratih jadi anak yang lebih baik, dan bertanggungjawab. 
There are so many moments when I wish you know how much you matter to me. Thank you for providing me with the strength to help me conquer difficulties.. You showed me everything.. You showed me how to serve, to accomplish, and to preserve.. Most of all, thank you for showing you were proud of me, no matter how small the accomplishment.. :')
Dan inilah hadiah ulangtahun untuk Bapak. Sebuah video yang semoga bisa menjadi satu dari sekian banyak kenangan indah yang ada dalam hidup Bapak..




Once again.. Happy Birthday, My Greatest Dad.
Thank you for being my Dad..


Melani Ratih M.

No comments:

Post a Comment